Recent update

12:32 pm

Hi...Wah! Lama sangat tak update apa-apa.Perancangan bulan depan nak aktif updatw blog.Harap menjadi..


Kenapa cepat sangat masa berlalu.Seriously aku tak bersedia untuk menghadapi tahun yang baru.But,kalau aku tak nak menyesal alku kena berusah lebih keras dari sekarang.Tahun depan aku dah nak SPM.If aku nak capai target,aku kena bermula dari sekarang.Aku kena berusaha dari sekrang.Aku harap aku dpat recover semua subjek.


Ya.aku tak boleh keadaan itu hanya  dengan 1 malam.If aku nak buat perubahan,aku kena berusaha.Bulan September aku akan menghadapi final exam untuk tahun 2015.Buat masa ni,aku memang kecewa dengan result yang dapat masa last exam.Aku tak tahu apa yang aku dah buat tp aku tak boleh menyesal.So,aku berazam untuk ubah result aku masa last exam.




Aku dah sediakan jadual blog untuk bulan depan.Aku harap lepas aku buat jadual tu,aku dapt menulis lebih kerap.Aku suka menulis,aku suka share tentang kehiodupan aku,sebab itu aku menulis.Haraplah perancangan untuk blog ni menjadi.

You Might Also Like

0 comments